SZÁLLÍTÁS ÉS HELYSZÍNI ÜZEMBE HELYEZÉS

KÖLTÖZTETÉS, ÁTRENDEZÉS

ESZKÖZGAZDÁLKODÁS

TERVEZÉS, TANÁCSADÁS

A korszerű irodai munkatér kialakítása nem egyszerűen a bútorok kiválasztásából áll, hanem egy komplexebb folyamat, melyben számos lehetőség kínálkozik.

Aftersales szolgáltatás csomagunkkal a következő kérdéseire kívánunk választ adni:

  • Hogyan kerülnek sérülésmentesen a bútorok a helyükre, használatra készen?
  • Ki tudja a bútorokat és székeket szakszerűen karbantartani az élettartalom növelése érdekében?
  • Hogyan oldjam meg a teljes iroda költöztetését?
  • Ki tud szakmai segítséget adni a tárgyieszköz leltár pontos elkészítésében?
  • Mit csináljak az átmenetileg használaton kívüli bútoraimmal?
  • Lecserélném a használt bútoraimat, de vajon hogyan tudom eladni a régieket?
  • Költségpolitikai okokoból nem a vásárlás lenne az ideális megoldás a bútorokkal kapcsolatban, mik a lehetőségeim?
  • Gyorsan ideiglenes munkahelyekre, bútorokra lenne szükségem, honnan tudok ilyet szerezni?

Szállítás és helyszíni üzembe helyezés

A megrendelt termékeket az üzemünkből saját szállítóeszközeinken juttatjuk el Önhöz. Így garantálva hogy az Ön minőségi bútora sérülésmentesen érkezzen meg.

Az olyan speciális igényeket is teljesítjük, mint az éjszakai, vagy hétvégi teljesítés a zavartalan ügymenet érdekében.

Ajánlatunkban mindig felajánljuk a lehetőséget a helyszíni üzembe helyezésre, mely a termékek szakszerű összeállításából, beállításából, igény szerinti kábelfuratok elhelyezéséből és használatra kész átadásából áll. Természetesen ez esetben a termékgarancia kiterjed az összeállításra is. A teljes körű szolgáltatás része a hátramaradt göngyölegek begyűjtése és újrahasznosítás céljából elszállítása.

Költöztetés, átrendezés

Minden cég életében előáll az a pillanat, amikor új helyre költözik, vagy akár csak egyszerűen át kívánja alakítani irodáinak meglévő rendjét… és mindezt gyorsan, észrevétlenül és szoros határidővel.

Szakértő kollégáink teljeskörűen lebonyolítják a folyamatot, a tervezéstől a logisztikán át a terv szerinti átadásig. Gondoskodunk a szükséges csomagolóanyagokról és természetesen mindezek újrahasznosításáról is. Az ügymenet lehető legkisebb zavarása érdekében vállaljuk hétvégén, vagy éjjel is a munka elvégzését.

Szolgáltatásunk kiterjed az IT költöztetésre is.

Eszközgazdálkodás

Az irodabútoraival kapcsolatos szolgáltatásainkkal jelentős mértékben leegyszerűsítjük az eszközgazdálkodás folyamatát

Segítünk feltárni az optimalizálási lehetőségeket a tárgyieszköz gazdálkodás területén, ami jelentős költséghatékonyság növekedést eredményez.

Bizonyosan átélte már azt az érzést, amikor a könyvelési nyilvántartás alapján azonosítani kellene néhány bútorelemet, vagy döntést kellene hozni egy új lay-out igény megvalósíthatóságáról a méglévő eszközökből, miközben mindenféle szakzsargonok szerepelnek a nyilvántartásokban.

Bútorleltár

Elkészítjük a használatban lévő és használaton kívüli bútorok, bútorelemek szakszerű és részletes nyilvántartását, állapotjegyzékét és egyben tanácsot is adunk az optimális felhasználásra, kombinációs lehetőségekre.

Ez lehetővé teszi, hogy maximalizálhassa a készletei felhasználását, elkerülve a felesleges párhuzamos beruházásokat, így beruházási keretét hatékonyan tudja felhasználni.

A felmérés után értékesíteni kívánt bútorok eladását bizományosi konstrukcióban segítjük, illetve új bútor vásárlása esetén ajánlatot adunk a beszámításra.

Raktározás

Egy korszerű cég úgynevezett lélegző szervezet, azaz mindig akkora erőforrásokkal rendelkezik, amennyi a piaci igény. Emiatt időről időre felmerül az ideiglenesen feleslegessé váló bútorok tárolásának szüksége.

A raktározási szolgáltatás részeként bútorait szétszereljük, becsomagoljuk, elszállítjuk, gondoskodunk az állagmegóvásáról rövid, vagy akár hosszútávon is. Bármikor tájékoztatást adunk a betárolt bútorokkal kapcsolatban, lehetőséget nyújtva a tetszőleges és akár részleges kitárolásra.

Őrzött telephelyünkön 4000m2 raktárkapacitással rendelkezünk és természetesen biztosításunk kiterjed az esetleges nem várt károk fedezetére.

Karbantartás/Tisztítás

Egy bútor életciklusa lényegesen meghosszabítható rendszeres karbantartással. A rendszeres karbantartás reális alternatívát jelent a bútorok cseréjével szemben.

A karbantartási és tisztítási folyamat során a bútorokon szükséges állításokat megtesszük, a keletkezett mechanikai sérüléseket kezeljük, megelőzve a további problémákat, végül antibakteriális tisztítást végzünk a munkafelületeken; a székek szakkarbantartását az előírt technológia szerint elvégezzük, kárpitját és műanyag alkatrészeit a megfelelő tisztítószerrel megtisztítjuk.

A rendszeres karbantartást igénybevevő partnereink részére térítésmentes garanciaidő kiterjesztést kínálunk.